perjantai 27. syyskuuta 2013

WHEN OUR EYES COLLIDE

Long time no see! Sori mulla on vähä jääny tää kirjottelu.. (Ai vähän..?) Hahah en tosiaan oo saanu mitään aikaseks kolmeen kuukauteen. Oon tosi pahoillani. Moni varmaa luuleeki että tää blogi on jo ihan kuollu, mutta ei oo. Ainakaan vielä.

Oon siis alottanu koulun uudessa paikassa, Koulutuskeskus Salpauksessa. Opiskelen sosiaali -ja terveysalaa ja lähihoitajalinjalla. Koulu on alkanu tosi hyvin, ja oon saanu jo monia kavereitaki sieltä. Okei, kaikki meijän luokkalaiset ja sitte muilta luokilta pari jotain tyyppiä. Amiksessa on oikeestikki aika rankkaa, ku ne koulupäivät on ihan työpäivien pitusia, eli 8-16. Joka päivä. Yleensä oonki tullu sitte kotiin joskus puoli viiden maissa ja nukahtanu heti omaan sänkyyn. No ei sen enempää koulusta, tuskin ketään kiinnostaa. :D

Mulla ei itseasiassa oo tapahtunu mitään uutta ja semmosta mitä jaksais kirjotella. Paitsi huominen tulee olemaan mun elämän yks parhaista päivistä, tai sitte yks huonoimmista. Oon ostamassa lippuja One Directionin keikalle taas! Eli 13.6.2014 olis keikka Ruotsissa ja sinne olis tarkotus mennä! Kaikki on jo suunniteltu ja enää liput puuttuu. Toivottavasti saadaan ne ettei jäädä ilman. Oon menossa mun kahen kaverin kanssa sinne sitte laivalla. :) Ootan innolla sitä! No mietin että voisin laittaa tähä loppuun kuvia mitä oon matkanvarrella otellu.







Isac Elliotin keikka laivalla :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti