tiistai 23. huhtikuuta 2013

SUNSHINE

Voi että, pitkäst aikaa jaksan kirjotella taaaas. :-) Jotenki tuntunu vaan siltä, että mitään en oo jaksanu tehä, kun kaikki koulujututki painaa päälle.. Tälläki viikolla taas monta koetta, ruotsin sekä matikan valtakunnalliset ja saksan sekä fysiikan normikokeet, sattu vielä sopivasti samalle päivälle. No, ei siinä auta muu kuin opiskella. Onneks oli kuitenki vaan kahen päivän kouluviikko, jes! Ja heheh, siks koska meijän koulussa on lakko! Kerranki jotain tehtäis oikeesti ton homekoulun eteen. Vaikka tuskin tää lakko mitään auttaa, mutta ainahan sitä sopii toivoa.. Huomenna, eli keskiviikkona meen tekeen sen saksan kokeen kyllä aamusta, ja sitten on joku terveystiedon juttu myös.. Torstaina matikan valtakunnallinen 10-12, mutta muuten sitte vapaa viikko!

Sain muuten skootterin tossa yks viikonloppu (happyhappyy!), ja oonki sillä nyt ajellu ympäri kaupunkia ja kouluun joka päivä. Yamaha neos 4, valkonen on se mun skootteri. Oon niin onnellinen ku ootin sitä kuitenki tosi paljon, ja en saanu rippilahjaa, synttärilahjaa enkä mitään isoa joululahjaakaan skootterin takia, ja nyt sain sen, jes! Tosin, maksanpa siitä ite sitten bensat ja kaikki muut kulut, että jippikayjei.


Ja tuleekohan toi kesä viimein? On ollu nyt pari toosi kivaa päivää, et aurinko on paistanu ja ulkona on ollu lähemmäs 20 auringossa ja jotain 10 molemmin puolin varjossa. Jes oikeesti oon tosi onnellinen! Ootan niin paljon sitä ku saa kavereiden kanssa viilettää ympäri uimarantoja ja muutenkin, kesä. Ootan sitä ku rusketun ja voi vaa syödä ihan sikana jäätelöä, ilman et tulee heti kylmiä väreitä, niinku tälleen kylminä keväinä.


kuvat weheartit

Olin ratsastamassaki yks päivä, en muista milloin, Nannan hevosella, Onnilla. Oli ihan huippua! Hyppäsinki sillä, ja olin siis hypänny viimeks kesällä, ni hyppäsin 80cm, oh dear. Se oli kamalaa, oikeesti.. Mut selvisin siitä, ja olin tosi ylpee :) Ja se oli oikeesti toosi kivaa! Saatin tosin vaa ristikosta kuvia, muttaa eikai se mitään. Ja sori, oon tosi jäätävä näky, en osannu yhtään ratsastaa, ja muutenki tollai.. No, näättepähän tossa sitten. Ja kuvista kiitos Nanna. :-)





No, eipä mulla muuta kun että 14 päivää kunnes One Direction oh my gosh.. En varmaan voi muutaku itkeä pian. En vaan vieläkään tajuu, et oikeesti oon maailman onnellisin ihminen täs maailmas. No, ehkä tajuun sen, ennemmin tai myöhhemin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti