sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

BIGGER, BETTER, STRONGER, POWER

Huhhuh tätä ärsytyksen määrää.. En päässy kattomaan JB, vaikka se oli suomessa. Mitä tää nyt on? Näin perjantaina tasan ja vaan punasta, koska tajusin etten oikeesti nää sitä. Oh my. Noo, nään 1D, se on mulle tarpeeks ihana unelman toteutuminen.

No mutta, jattelin nyt postata, vaikkei mulla mitään ihmeellistä asiaa ole. Kunhan tylsyyteen postailen. Huomenna pitäs lähteä taas koulunpenkkejä kuluttamaan. Ei millään jaksas 5 päivän viikonlopun jälkeen.. Mut mitäpä sitä ei tekiskää hyvien numeroiden eteen - tosin niitäkään ei tule, joten miks käyn koulua? :D No, niimpä. Elämän suuria kysymyksiä. No eii, koulut pitää käydä hyvin, vaikkei sille syytä löytäskää, täs ysillä sen huomaa parhaiten.

Ootan kesää niin palavasti. Oon varmaa ilmottanu asiasta mun jokasessa postauksessa, mutta kun en jaksa odottaaaa! Ja muutenkin täs lähiaikoina on kauheesti kaikkee odotettavaa! Mm. 1D keikkaa, kesälomaa, leirii ja kaikkee kivaa muutaki! Ja sitä eniten, et pääsee ulos ilman kauheita toppavaatteita, ah. En vaa voi uskoa, että tänääkin oli +20 astetta lämpöstä! Auringossa toki, mutta aika paljon seki lämmittää huhtikuussa jo!





Uh olen odottanut tätä! Söin mun ensimmäisen Ben&Jerry's jäätelön, ja se oli maailman parasta, ah naam. Toi cookie dough siis, naminamii! Siin oli niinku keksitaikinaa ja suklaata ja aii että en pääse tästä yli enkä ali!  Okei fanitan jäätelöä tässä, normaali.

Olin tos yks päivä tallilla harjailemassa ja liikuttamassa miun hoito-/liikutusheppaa, Odessaa. :) Se on kyllä niin huippu pakkaus ettei mittään rajaa! Ihana heppa, niin symppis ja semmonen ihana, hih. 




No eipä muuta tällä kertaa. Huomenna kouluun, jees!

6 kommenttia:

  1. Mihin 1D keikalle oot menos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄH! oon nii kateelline sulle :) laitathan niitä kuvia sitten tänne blogii :)

      Poista
    2. voi eii älä oo! en haluu että ollaa kateellisia (vaikka toisaalta ymmärrän, heh) mut joo tottakai laitan! :)

      Poista
  2. mäkään en ymmärrä tota kouluhommaa, kun en kumminkaan pärjää koulus ni miks vaivaudun ees käymää siel:D Mut kiva blogi kaikinpuolin!(: Banneri on yksinkertainen ja kiva!

    hullusieni.blogspot.fi
    - käy tsekkaa mu blogi & kommaa(;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha jep! kiitos paljon sulle :) käyn tsekkaa blogis ja heittää jotai kommenttii!

      Poista