perjantai 1. maaliskuuta 2013

HIIHTOLOMA

Blahh. Ei oo tää kirjottaminen taaskaan ihan luonnistunu.. No, sille on ihan hyvä syynsä! Vaikka on ollu tosi ihanat säät, ja kaiken lisäks hiihtoloma, jollon ajattelin etten oikeesti tekis mitään, ni en oo ehtinyt tekee mitään! Tai siis mitään mitä haluisin tehä.. No voinkin tässä kertoa miten mun hiihtoloma on sujunut, joskus hyvissä, joskus huonommissa merkeissä.

Perjantai (22.2) - Sunnuntai (24.2)
Eli olin mun parhaiden ystävien (Nanna ja Essi) ja Jennyn kanssa viettämässä aikaa Essillä. Syötiin ittemme ihan täyteen joka ilta ja pidettiin hauskaa. Oli tosi kivaa, ja oishan sitä varmaan voinu kauemminki viettää noiden tyttöjen kanssa aikaa. Mutta kaikkihan loppuu aikanaan, heh.

Sitten itse hiihtoloma (25.2-1.3)
Maanantaina hoidin koko päivän mun pikkusiskoani kello 11-22 asti. Käytiin myös hakemassa mulle kesätöitä kaupasta, pidettiin hauskaa, ja luulen että siskokin nautti siitä että sai viettää aikaa mun kanssani.
Tiistaina hoidin myös siskoani, jostain 12 eteenpäin, mutta mentiin sitten kaupungille vähän viettämään aikaa, käytiin hesessä syömässä ja sen jälkeen mummi ja serkku tuli sinne ja mentiin mummille. Käytiin ostamassa karkkia vähäsen ja oltiin mummilla kunnes mua ja serkkua tultiin hakemaan sieltä pois. Menin sitten kotiin ja odotin yksin johonkin vähän vaille kymmeneen äitiä.
Keskiviikko oltiin sillon kattomassa kavereiden kanssa teatterinäytelmää. Olin aluksi aika negatiivisellä mielellä menossa kattomaan sitä, koska teatteriin keskellä hiihtolomaa?! Ei kuulosta kamalan kiinostavalta.. Mutta oli se sitten loppujen lopuksi ihan kivakin. Kulttuurikortillakin tarvitsi maksaa vain 3e siitä, joten not bad. Menin samana päivänä sitten, samaisen serkun kanssa joka oli mummilla mukana, katsomaan elokuviin sen Unelmien Pelikirja. Oli tosi hyvä! Siinä oli yhet mun lempparinäyttelijöistä joten ah.
Torstaina sitten, eli eilen, en tehnyt taaskaan mitään. Kai? Olin yksin aamusta johonkin iltäpäivään, ja illalla mentiin sitten äidin kanssa kauppaan, iskän pakettiautolla. Kieltämättä pelottavaa olla äidin kyydissä siinä pakettiautossa, kun oli viimeksi kesällä sitä ajanut. No, hyvin se sitten loppujen lopuksi menikin. Ostettiin mulle hiusväri, taino se ombre, mikälie liukuvärjäyshommeli onkaan. Tein itse hiukseni, niin onnistu nää ihan hyvin siihen nähden. Voin laittaa kuvaa alemmas, jos saan jostain hyvän kuvan, hehe. Muutapa ei tuossa päivässä ollukkaan.
Perjantaina, eli tänään en tee kummosia, paitsi meen kahdeksi kaupunkiin, koska museoon on mentävä... Eli jos en nyt ylempänä kertonut, niin kulttuurikansio pitäs tehdä. Eli on käytävä teatterissa, museossa sekä luettava kirja. En oo lukenut kirjaa, koska en oo saanut aikaseksi lukea semmosta, mutta teen Nälkäpeli -sarjan ensimmäisestä kirjasta sen. Sitten joo, sielä teatterissa kävin. Ainiin unohin kertoa, että olin katsomassa Salainen puutarha -näytöksen.

Nii ja tossa alhaalla noi mun hiukset. Mun oli pakko blurraa mun naama tollee tyhmästi, en tajuu miks siit tuli tommoi outo, sori. Nii siks koska näytin kamalalta... Sori, hehe. Mut noi onnistu mun mielestä ihan hyvin, ois toki voinu olla vähä vaaleemmat, ehkä? Mut joo, ens kerral sit vaalentas lisää. :)
























No eipä mulla muuta.. Paitsi vastatkaa kyselyyn, joka on tossa oikealla. Ja nii, viikonloppu menee varmaan kulttuurikansiota tehtäessä, ja saatan mennä ratsastamaankin, jos saan aikaseks vaan. No, ei mulla muuta. Heipsun ja hyvää kevättä, ku sekin tuolta nyt näkyy tulevan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti