tiistai 26. maaliskuuta 2013

MOVIE NIGHT AND STUFF

Voi hitto ku tuntuu ettei mikään onnistu.. Kirjottaminen, koulu, ei mikään.. En tiiä onko se täst jatkuvasta talvesta vai mistä, mut kaikki menee ihan päin pyllyä aina.. Puhelin hajos, kokeista satelee kutosia ja ääh.. No, ei kai sille minkää voi.. Ois tietty kiva, että ois joskus niitä kivempiaki viikkoja. Onneks kouluu ei oo enään ku 3 päivää ja sitte alkaa 4 päivän viikonloppu, jes!

Otin parin päivän ajan vähän kuvia, ku oli kamalan tylsää, ja voisin laitella niitä tänne väleihin :) Ei tää mikään my day -tyyppinen todellakaan ole, mut jotakin sen kaltasta. Koitin ottaa mahdollisimman kiinostavan näkösiä kuvia, mut tuskinpa onnistuin, hehe.

Katoin mun kavereiden kanssa elokuvan ''It'', jota on sanottu oikeesti tosi pelottavaks kauhuleffaks, jopa niin pelottavaks etten oikeesti meinannu uskaltaa kattoo sitä. No, mieli muuttu nopeesti, kun kolmituntisesta leffasta oli tunti menny, ja en ollu säikähtäny mitään kohtaa. En ees tienny mitä piti pelätä. Se oli oikeesti tosi pettymys..




No, sitten sunnuntaina, joka oliki seuraava päivä, mun serkku ja sen lapsi Hugo tuli meille päivällä. Ai että Hugo on sulonen! Se on siis joku 6kk vanha ihanuuuus! Se oli tosi ihanan semmone hyväntuulinen just heränneenä ja aaw se oli suloneen! En viitti kuitenkaa siitä laittaa kuvia, jos ei vaikka saiskaan. :)

No, otin yks ilta kuvia, kun oli vähän tylsää (yllätys), mm. mun keskeneräisestä kässätyöstä, joka on itseasiassa Hugolle justiin, semmonen ulkoilupuku. Voisin näyttää siitäkin kuvia.. Ja sitten vähä muutakin shittiä tähän väliin ;d (mm. mun uudesta iki-ihanasta puhelimesta)


ai mikä käsi

joo siis tää vanha, kestävä puhelin (xcover..).
haha myyn toki, pikkuvikoi löytyy, mm. ei käynnisty mut ei kai se mitää!



Luin myös ahkerana saksankokeeseen! Jees, sain mä siitä varmaan ihan hyvän numeron. Tai toivotaan.. Jos ees tän kerran! En saa ikinä mistään hyviä numeroita, ois kiva nyt saada, hehe. Ja aivan! Oon ylpeä. Mulla ei oo wilmassa muita merkintöjä ku positiivisiä! Oon tunnollinen oppilas, not. Varmaan kannattaa klikkaa tota kuvaa, jos näkis paremmin.. En tiiä, aika surkee laatu.. :/ No screenshot -laatu taattu ainaki!


Joo, no eikai mulla muuta.. En tiiä tänkään postauksen ideaa, mutta eikai sille minkää mahda, hehe.. Teen sen videopostauksen, kuhan saan aiheita mietittyä!

5 kommenttia: