torstai 14. maaliskuuta 2013

IM WAKING UP

Tuli yhtäkkiä kauhee hinku taas kirjotella, mutta en tiiä taas mistä kirjottais.. Mutta jotenki tuntuu, että on pakko! Okei, mulla on toosi tylsää, ja oon just kuluttanu 8 tuntia koulunpenkkejä, johtunee mahdollisesti siitä.

No mutta. On nyt ollu aika rankka kouluviikko takana, onneks huomenna on jo perjantai! Maanantaina oli maantiedon koe, tiistaina matikan, keskiviikkona ei mitään, tänään oli äikänkoe ja huomenna enkun.. Todella hauska juttu, sanoisinko jopa. Noo, ei sille minkää mahda, pitää vaa lukea! Ois pitäny ehkä kuitenki alottaa tää 9-luokka vähän paremmalla asenteella, ku tuntuu ettei sitä mihinkää jatkokouluu pääse.. No pitää vaan toivoo parasta. Laitoin muuten just tossa vähänaikaa sitten kesätyöhakemuksen! Hain päiväkotiin, ja toivottavasti pääsisin sinne! Ja oon käyny myös hakemassa kaupasta töitä.. Ehkä mieluummin menisin sinne päiväkotiin, koska ei toi hyllyjentäyttö oikeestaan innosta. Toki molemmat siis käy, koska rahaahan tässä vaan haetaan (hehe..). No, pitäs varmaan hakee muihinki paikkoihin, koska se haku loppuuki varmaan jo iha justii. Taino en tiiä koska, mut ei sitä nyt ehkä kannata jättää viime tinkaan.

Tulispa kevät jo oikeesti! En jaksa tota ainaista talvea, mikä ei tunnu sitten millään loppuvan.. Heti kun tulee vähänki lämpösempää, ni johan sitten pakkaset nousee kevyesti yli 20.. Ei vaan jaksais tätä ikuisuutta kestävää talvea kokoajan. Ois vaan kiva, että pääsis vähentää vaatekerrosta, eikä aina tarvis pukeutua kaikkein paksumpaan takkiin. Olihan tossa pari päivää sitten tosi lämmin, mutta eipä oo enään, ku pakkanen nous taaas.. No eipä sitä kannata murehtia. Eiköhän se kesä tuu jossain vaiheessa, ainakin toivottavasti!

Ajattelin vähän uudistaa mun blogia uuteen uskoon, väreiks meinasin jotain vaaleen sinistä ja beigeä, tai sitten vaaleanpunasta, mutta tuo oranssi alkaa jo ärsyttämään, hehe.. No, tuskin saan mitää hienoa aikaseks.. Bannerin ajattelin pitää kuitenkin, en tiiä samana kun nyt, mutta vähä erilaiseks. En mitään kuvia tunge, ku oon huono siinä.. Mut kattelee nyt.

Nii ja aika moni vissiin haluu ton videopostauksen, mitä oon tossa kyselyssä kysynykkin, nii kertokaapa aihe mistä voisin puhua! Oon tosi huono puhumaan, jos ei oo aihetta.. Ja sitten puhun jostain niin epämääräsestä ja puhun kaaaauaan, tyyliin 15 minuuttia, ja kukaan ei jaksa semmosia kattoa, nii kertokaapa jotai kivoja aiheita! :) Voin toki tehdä videopostauksen kaverin kanssa, jos sitten keksis paremmin aiheita.. En tiiä. Kattelee sitte. Alan miettii asiaa ku toi kysely on loppunu.

4 kommenttia:

  1. ... "Oon tosi huono puhumaan, jos ei oo aihetta.." NIINKÖ?

    t. en usko,oon ollu todistamassa tälläistä tapausta JOKA PÄIVÄ

    VastaaPoista