perjantai 8. helmikuuta 2013

THE START OF SOMETHING NEW

Jeeepsunjeei ! Eliqqäs ajattelinpa tossa nyt taas alottaa bloggaamisen, tällä kertaa tosin lifestyle -bloggauksen :) Eli nyt mietin että voisin vaikka kertoo jotain faktoja musta, ja laittaa jotain kuvii ja kertoo muutenki itestäni.

Eli mun nimi on Milla, oon 1997 syntyny, siis viimestä peruskoulun luokkaa käyvä tyttö, Lahdesta. Harrastan lukemista, piirtämistä, joskus ulkoilenki ja pääpainotteisesti hevosia (n. 5v) ja ratsastusta, ja oon harrastanu sitä nyt 4 vuotta (mut en säännöllisesti). Mulla on ollu kaks vuokraheppaakin, jotkut ehkä lukenu mun blogejaki (milla ja pokeri, milla ja ergas ja breathing life into my nightmare) joissa oon kertonu niistä jotakiin.
   Kaverit on mulla tosi iso osa elämää, ja vietän niitten kaa tosi paljon aikaa! Yleensä jos on tylsää ni soitan vaan kaverille ja lähetään johonkin. Käyn kavereitten kaa tallilla ja shoppinggg aika paljon, ja muuten vaan oon niitten kaa, kesällä (ah) varsinki oon paljon!
   Kuuntelen paljon musiikkia, ja mun musiikkimaku on aika laaja :) Kuuntelen paljon USAn top listaa, mistä tulee nyt vähä kaikenlaista musiikkia. Pääpainotteisesti NRJ -musaa, ja sitte One Directionia kuuntelen paljon, hehe. Valokuvaan myös tosi paljon ! Mulla on kamerana iha perus pokkari, Nikon COOLPIX P300.
   Mulla on marsu, Bella, (ja kyllä, ennenku tullaa pätemään ni se asuu yksin, mutta sillä oli kaveri, joka on nyt edesmennyt joten.....) joka on rusettimarsu, valkoruskee :) Siit tulee varmaa kuvia toho alas mihin laitan jotain hauskaa.
   En keksi mitä kirjotan... Joten voisin pari semmosta faktajuttuu ni laittaa toho alas tiivistettynä musta :D

- Milla / 15 / Lahti
- ratsastus, lukeminen, piirtäminen
- musiikkimaku pyörii NRJ ja 1D ympärillä
- lemmikkinä marsu, Bella, rusettimarsu, valkoruskee
- valokuvaus, nikon coolpix p300

Ja hei muuten, saa seuraa! Seuraan takasin ainaki twitter jos pyydätte :)
twitter: @harryinglove ig: @milllasofia kik: milllaaa youtube: milllApp






Tässä on nyt jotai. Toivottavasti jaksoitte lukee ! :) Ja kirjotan tonne mun sivulle jotain joskus ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti