torstai 14. helmikuuta 2013

YSTÄVÄNPÄIVÄ

Jees, tänää on siis ystävänpäivä! Hyvää ystävänpäivää siiiis ;)

Oke, tää päivä ei eroo mitenkää kyllä ainakaa mulla normaaleista päivistä, muutakun että koulussa kerättiin, taas, nimiä sydämmiin. Sain aika hyvin nimii, oisha niitä voinu kyl vielä enemmänki hommata, mut en mä kaikille kehdannu mennä sanomaa että ''nimi tähä, kiitoooooooos''. Kouluu mulla oli 8-16, ja se on tus-kaa, ihan oikeesti... Kuluttaa koulunpenkkejä 8 tuntia.. Okei, vikat kaks tuntia on kuvista, josta pääsee aikasemmin pois, mutta silti. On se päälle 7 tuntiaki kamala määrä. No mut onneks kohta on hiihtoloma eikä tarvii ajatella mitää läksyjä, kokeita tai muutakaa kouluun liittyvää! Ja mikä parasta, saa nukkuu pitkään.

Olin sunnuntaina, 10.2., ratsastamassa kolmeen (joo, 3) kuukauteen ! Oli paikat vähä kipeenä sen jälkee, mut oli sen arvosta! Menin Amarillolla, a.k.a Rillo, ja se oli iha mahtava! Olin siis Essin kanssa ratsastamassa Hollolassa, ja se oli tosi kiva paikka! Meitä oli vaan 2 tunnilla, eli minä ja Essi, ja opetus oli ihan tosihyvää! Opin paljon sillä tunnilla :) Ens viikonloppuna uudestaan!
   Eilen sitte, 13.2., menin Nannan (Nannan blogi) hepalla, Onnilla (Ontario), ku Nanna ite meni Lukalla. Oli tosi vaikee ratsastaa Onnia, koska en ollu ratsastanu sillä ties koska viimeks, ja menin viimeks Rillolla, joka on 6v eestinheppasählä, ni olihan se Onni paljon semmonen... Heppamaisempi? Ei siis silleen että Rillosta tulis mieleen joku kirahvi, mutta onha se Onni nyt paljon kokeneempi ja silleen, jos voi sanoo noin. En sitte tiiä. En meinannu vaan saada Onnii kulkeen silleen nätisti muodossa tai mitään, jote se meni vähä plörinäks. Olihan se iha superkivaa ja rakastan mennä Onnilla!

No huh, nyt ois sitte tommoset menneet jutut puhuttu. Eihän tässä oikeen muuta oo.. Huomenna olis perjantai ja viikonloppu! Sitte viikko koulua ja hiihtoloma! En tee hiihtolomalla mitään muuta ku oo mun 6v pikkusiskon kanssa kotona, päivät pitkät.. Iskä ja toinen sisko lähtee Pyhälle, ni minä jään sitte kilttinä tyttönä hoitamaan pikkusiskoa. Tuleehan äiti toki aina kotiin, mut vastai iltasin.. No, ei se mitään. Lastenhoitajahan musta onki tulossa, jos nyt pääsen amikseen ees kouluttautumaan Lähihoitaja-linjalle. No, toivotaan parasta :) Aivan, siitäpä pitiki sanoa että kohtahan on yhteishaku! Jännitän sitä varmaan aika paljon, että jos sähläänki siinä jotain, ja laitan mut opiskelemaan jonnekkin ihan muualle jotain ihan muuta, mitä olin suunitellut. No, pitää vaan ottaa rennosti ja kattoa tarkkaan mitä siihen hakuun pistää. Onneks siinä on päiviä aikaa miettiä, mihin hakee. Ajattelin sen kyllä heti hommata pois alta, ettei jää ihan viimetippaan ja sitte vaikka unohankin hakea, ja ta-daa, oon ilman opiskelupaikkaa.

No mutta, eiköhä tässä ollu mun höpinät tältä kerralta. Huhhhuh, varmaa aika tylsää luettavaa, mutta joo. Saa kertoo kommenteilla minkälaisia postauksia toivoo. :) Saatan tehä jonkisortin kysymyspostauksen jossain vaiheessa, ja jos laitan mun youtube -tilille videon siitä, niin voipi olla että tulee aikapaljon kysymyksiä liittyen youtubemaailmaan ja heppailuun.. Oon pahoillani tästä :D Mutta siis juu. Hyvää ystävänpäivää vielä :) Ni ja tossa viel jottain kuvia. Tuo harmaa heppa on Rillo ja ruskee Onni sitten :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti